۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

از فیلتر فرار کنید

حتما دیدید که به محض اینکه جنبش سبز و بچه های ایران یه حرکتی بر ضدد رژیم میکنن اولین کارشون بستن و تعطیل کردن اینترنت هست. و مهم ترین راه ارتباطی بین جنبش سبزی ها هم سایت های اینترنتی و جامعه مجازی هست. به همین علت و به خاطر اینکه رژیم به قدری اینترنت رو مسدود میکنه که عملا خیلی از فیلتر شکنها و نرم افزارهای پروکسی هم از کار میافتن یه اسکریپت فیلتر شکن براتون اماده و معرفی میکنم که بتونید برای خودتون به فیلتر شکن دائمی و با سرعت فوق العاده داشته باشید. تنها چیزی که برای این فیلتر شکن احتیاج دارید یکم هاست یا همون فاضی اینترنتی هست. کافیه فایل زیر رو دانلود کنید. بعد از حالت زیپ درش بیارید . و محتویات توش رو بریزید داخل هاست خودتون دیگه هیچ تنظیمات دیگه ای هم نداره بعد از اینکه کل فایل رو ریختین توی هاست خودتون فیلتر شکنتون اماده هست. راهنمای کار باهاش و نصب رو هم توش گذاشتم که مشکلی نداشته باشین.اگه خودتون سایت دارین که میتونید بریزید روی فضای خودتون و اگر هم سایت دارید میتونید از سایتهایی که فضای مجانی میدن مثل گیگفا استفاده کنید.نکته ی جالب این اسکریپت این هست که تبادل اطلاعات شما را کدگذاری میکنه و مانع از تشخصی هویت شما میشه.
لطفا این مطلب رو به همه اطلاع بدید تا بشه سد فیلترینگ رو شکست.
لینک دانلود اسکریپت با راهنما
www.speedyshare.com/files/20010593/script_filtershekan.zip

۷ نظر:

  1. سلام لطفا دوست عزیز توضیحات بیشتری در این مورد بده هاست چیه تمام مراحل را ذکر کن ما آماتوریم فدات منتظرم

    پاسخحذف
  2. چطور ميشه مطمئن شد كه اين برنامه Spy نيست
    چه ضمانتي هست كه جنابعالي جزو عوامل دولتي نيستي و بخواهي با اين كار اطلاعات بيشتري از افراد كسب كني

    پاسخحذف
  3. به اون آقای ناشناس که میگن این برنامه Spy نباشه: عزیز دل این برنامه اسمش PHProxy است و اصلا این بنده خدا که من هم نمیدونم کی است ننوشتتش. خودت می‏تونی توی گوگل جستجو کن و بری توی سایت اصلی اش (که البته اون هم فیلتر است) و برنامه را از آنجا داونلود کنی. این اسکریپت یکی از مشهورترین و بهترین اسکریپتهای فیلترشکن است.

    پاسخحذف
  4. سلام دوستان من

    دانشجوی دانشگاه علم و صنعت هستم و درگیری های دیروز رو از نزدیک شاهد بودم
    حتی چند سنگ بزرگ از کنار سرم رد شد و نزدیک بود از دست این دیکتاتور ها خلاص بشم !

    اگر اکانت بالاترین داشتم خیلی زود اطلاع رسانی می کردم اما ندارم

    اگر لمکان داره برای من یه دعوتنامه بفرست
    ممنون

    cheshmsevvom@yahoo.com

    پاسخحذف
  5. سلام دوست من

    این روش در هاست های رایگان کار نمیکنه

    پاسخحذف
  6. متاسفانه اکثر هاست های رایگان از اسکریپت مورد نظر پشتیبانی نمی کنند! گیگفا هم همینطور.. آیا هاستی که پشتیبانی کنه سراغ دارید؟

    پاسخحذف
  7. این هم هاستی که پشتیبانی میکنه
    www.000webhost.com

    پاسخحذف