۱۳۸۸ شهریور ۲۹, یکشنبه

دروغگو کیست و دروغ چیست؟

احتمالا همه ی ما آن مناzره آخرین را به خاطر داریم که خودش به تنهایی اجرا کردو اسمش هم lناظره بود. و احتمالا تنها چیزی که از آن به خاطر داریم دویست سیصد کلمه ی دروغ بود که مرتب تکرار می شد. آیای فلان چیز دروغ اس ایا فلان کار دروغ است ایا دروغ است و ایا دروغ است. حالا من میخوام همان مناظره را این بار خودم به تنهایی تکرار کنم. هر چند ما اخرشم نفهمیدم مگر یه نفری هم میشه مناظره کرد؟!! ها

از جمله ی و نتیجه ی اخر ک ه اوشون فرمودند. دروغگو ترسو است و فرمودند که خودشون ترسو نیستند شروع میکنی

اول سلام و علیک و این حرفا
بعد
آیا انکه با هلیکوپتر می اید دروغگو است؟
ایا انکه چماق به دست دارد دروغگو است؟
ایا اینکه با توپ و تانک می آید دروغگو است؟
آیا آنکه میشکد و می برد و میدرد دروغگو است ؟
آیا انکه فیلتر می کند دروغگو است؟
آیا انکه مسدود می کند و می بندد دروغگو است؟
آیا انکه نمیتواند مصاحبه اش را تمام کند دروغگو است؟
ایا انکه در قرن بیست و یک فوتبال سیاه و سفید نشان میدهد دروغگو است؟
آیا خیابانی دروغگو است؟
آیا هاله نور دروغ است؟ اونو که همه دیدن دیگه
آیا احمد خاتمی با اون هیلکش دروغگو است؟
آیا دانشجو با مدرک دکتراش دروغگو است؟
آیا روابط ما با دنیا مخصوصا چاوز و اسد دروغ است؟
آیا ورشکستگی چایکاران و رونق سیب زمینی دروغ است؟
آیا برنج محسن قدش بلند نیست؟
آیا شکوفای اقتصادی دروغ است؟ (البته شکوفایی اقتصاد کشور دوست و برادر چین
اصلا به من می یاد دروغ بگم؟
اصلا دلتون می یاد به من بگید دروغگو؟
اصلا دروغ چی هست؟

ابطحی دروغ گفت کاریش نداشتین گیر دادن به من چرا؟

امضا
ا.ن

۱ نظر:

  1. اصلا معلوم هست چی داری میگی؟
    این چرت و پرت ها چی هستندکه نوشتی؟ها!

    پاسخحذف